
Ik heb een klacht, bij wie moet ik zijn?
Bij HIRTZ hechten we veel waarde aan service. Voor ons betekent service dat we hoogwaardige
producten leveren en streven naar een plezierige ervaring voor onze klanten. Mocht er onverhoopt
toch iets misgaan, laat het ons dan weten via onze klantenservice. Geef duidelijk aan wat het
probleem is, en in de meeste gevallen kunnen we je klacht snel oplossen.
Onze klantenservice is jouw eerste aanspreekpunt voor eventuele vragen of klachten. Wij staan
graag voor je klaar en zijn bereikbaar via e-mail op klantenservice@hirtzinterior.com of via de
chatfunctie rechtsonder in onze website.
Indien je klachten hebt over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een
beschadigd product, verzoeken we je om dit binnen 2 werkdagen na levering aan ons te melden.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?
Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is aangekomen. We begrijpen dat dit erg
vervelend is en willen dit probleem graag snel voor je oplossen. Stuur binnen twee werkdagen een
e-mail naar klantenservice@hirtzinterior.com met je bestelnummer en voeg enkele foto's toe
waarop de schade duidelijk te zien is. Op deze manier kunnen we de schade grondig beoordelen
en binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op om samen een passende oplossing te
vinden. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.Hoe lang heb ik garantie? 2 jaar garantie
Bij HIRTZ garanderen we je twee jaar volledige productgarantie op al je aankopen. Dit betekent
dat gedurende deze periode van twee jaar, je op ons kunt rekenen als er enige kwestie is met je
aankoop. In geval van een geldige garantieclaim vergoeden we gedurende twee jaar na de
aankoopdatum alle kosten voor reparatie of vervanging, inclusief vracht- en voorrijkosten.
Het is belangrijk om te weten dat de datum van je aankoop van invloed is op de garantieperiode.
We streven er altijd naar om garantieaangelegenheden op een correcte en zorgvuldige manier af te handelen.