
Wat zijn de verzendkosten?
Bij HIRTZ worden bestellingen van € 50,- of meer worden gratis bij je thuisbezorgd in zowel
Nederland als België. Voor bestellingen onder € 50,- brengen we € 6,95 aan verzendkosten in
rekening.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer een product op voorraad is, zie je dit aangegeven bij dat specifieke product. Als een
product op voorraad is en je bestelt het voor 16.30 uur, wordt het de volgende werkdag bij je
bezorgd, op voorwaarde dat het met PostNL verzonden kan worden. Voor grotere pakketten
maken we gebruik van een extern vervoersdienst. We streven ernaar om het binnen 10 werkdagen
te bezorgen.
Als een product niet op voorraad is, wordt er duidelijk een verwachte levertijd vermeld,
bijvoorbeeld: "Gemiddelde verwachte levertijd ongeveer 1 tot 2 weken”.
Indien je meerdere artikelen hebt besteld, verzenden we jouw bestelling zodra alle artikelen
beschikbaar zijn. In dit geval geldt de levertijd van het artikel met de langste verwachte levertijd
als referentie. Als je wilt, is het soms mogelijk om een gedeeltelijke levering aan te vragen. Je kunt
hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via e-mail.
Kan ik mijn leverdatum wijzigen?
Dat is zeker mogelijk! Ben je nog bezig met je verbouwing of heb je nog geen toegang tot je
nieuwe woning? Geen zorgen. Wij bieden je kosteloos de mogelijkheid om jouw bestelde artikelen
veilig bij ons op te slaan totdat je er klaar voor bent om ze te ontvangen.
Indien je van deze service gebruik wilt maken, neem dan contact op met onze klantenservice
nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. We ontvangen graag een indicatie van de gewenste
leverdatum, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Kan ik zakelijk bestellen?
Zeker, dat is mogelijk. Je kunt je bestelling plaatsen op naam van jouw bedrijf, en je ontvangt altijd
een gedetailleerde factuur. Als je specifieke vereisten hebt, zoals het bestellen van een groot
aantal artikelen of inkoop voor projecten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze
klantenservice. We staan klaar om je verder te assisteren en te voldoen aan jouw specifieke
behoeften.Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Afhankelijk van de omvang en het gewicht van je bestelling maken we gebruik van twee soorten
bezorgdiensten: Voor kleinere artikelen, zoals lampen, klokken of plaids, versturen we ze via de
pakketdienst (PostNL). Op de avond van verzending ontvang je van ons een e-mail met de Track
& Trace informatie. Hiermee kun je eenvoudig de verzending volgen, en vaak is het verwachte
tijdstip van levering al aangegeven.
Indien je niet thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen en bezorging bij de buren niet
mogelijk is, zal PostNL je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde afhaalpunt
afleveren.
Voor grotere artikelen zoals banken, bedden, stoelen en kasten die niet met de pakketdienst
kunnen worden verzonden of te kwetsbaar zijn, worden bezorgd door onze gespecialiseerde
transporteur. Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je per e-mail een
bezorgkalender waarmee je zelf een bezorgdatum kunt kiezen. Op de avond vóór de gekozen
bezorgdatum ontvang je een tijdsbestek van maximaal 3 uur, zodat je weet wanneer je de
bezorging kunt verwachten.
Onze transporteur bezorgt op maandag tot en met zaterdag. Je bestelling wordt geleverd tot aan
de voordeur van het afleveradres op de begane grond. Als je in een appartement of bovenwoning
woont, bezorgen we bij jouw voordeur als deze goed bereikbaar is met een lift en het bestelde
artikel in de lift past.
Houd er rekening mee dat de artikelen niet worden uitgepakt of gemonteerd. Heb je specifieke
verzoeken met betrekking tot de bezorging, neem dan vooraf contact met ons op om de
mogelijkheden te bespreken.
Kan ik een HIRTZ giftcard cadeau geven?
Zeker! Met een HIRTZ cadeaubon maak je altijd een goede keuze. Neem contact op met onze
klantenservice en geef aan of je de giftcard digitaal of per post wenst te ontvangen. Meestal
versturen we onze digitale giftcard dezelfde werkdag. Als je kiest voor een giftcard per post,
ontvang je tevens een mooie geschenkverpakking, die je binnen 2 werkdagen zult ontvangen. Het
bedrag van de cadeaubon is naar keuze, te beginnen vanaf €25,-.
Onze cadeaubon is 1 jaar geldig en dient in zijn geheel te worden besteed. Cadeaubonnen of hun
restwaarde kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld. Veel plezier met het geven van de
cadeaubon!
Wordt mijn bestelling ook op de waddeneilanden geleverd?
Natuurlijk, we bezorgen met plezier op de Waddeneilanden! Je kunt zonder zorgen je favoriete
meubels bij ons bestellen.
Wel is het belangrijk om te weten dat de bezorgtijd in de meeste gevallen wat langer kan zijn,
omdat we gebruik moeten maken